De treinreis - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Esmee - WaarBenJij.nu De treinreis - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Esmee - WaarBenJij.nu

De treinreis

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

02 Maart 2014 | Duitsland, Berlijn

Ondertussen zit ik dit te schrijven in de trein van Berlijn naar Waschau, met een lekker laagstaande zon, prachtige landschappen van naaldbossen en weides, Pools/Duitse coupégenoten en Kira die moe tegen de deur aanleunt in de hoop nog wat te kunnen slapen.

Het begint nu pas door te dringen dat ik daadwerkelijk 5 maanden in Bialowieza zal verblijven en bij zo’n lang verblijf in het buitenland hoort natuurlijk ook het missen van geliefden. Dat gaat nog zwaar vallen.
Maar ik ben niet iemand die alles van de negatieve kant bekijk! Ik heb mijn Hollandse nuchterheid die mij er doorheen zal slepen! Ondanks dat ik weet dat ik veel mensen ga missen, ga ik ook veel nieuwe mensen leren kennen! Ook blijf ik denken aan alle nieuwe dingen die ik ga leren, niet alleen voor de opleiding en voor mijn toekomst, maar ook persoonlijk zal ik enorm gaan groeien van deze uitdaging en avontuurtje in Polen.

Dus hop! Naar Bialowieza!


Quote van de dag:
'ik heb f*cking veel zin in popkorn'
- Esmee (5 uur 's ochtends)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Hallo iedereen!! Welkom om mijn blog! Ik studeer diermanagement aan het van hall instituut in Leeuwarden. Dit jaar mogen we 5 maanden oriëntatiestage lopen. Samen met een vriendin heb ik gekozen voor het Mammal research institute, Polish academy of science, waar we met wat gelobby zijn aangenomen bij een enorm leuk project met vossen, wasbeerhonden, dassen en wolven! Kira, mijn vriendin, en ik hebben er enorm veel zin in en hebben veel stroopwafels en roze koeken ingepakt om te geven aan alle mensen die ons hebben geholpen :D Ik zal proberen regelmatig iets te schrijven op de blog en ik wens jullie veel leesplezier! groetjes, Esmee

Actief sinds 01 Maart 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 5447

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 15 Juli 2014

Hoe overleef ik 5 maanden in Polen met Kira

Landen bezocht: